Specializuotas BPC vidinės komunikacijos ir bendradarbiavimo sprendimas (INTRANETAS)

2021-04-14
Specializuotas BPC vidinės komunikacijos ir bendradarbiavimo sprendimas (INTRANETAS)

Bendrajam pagalbos centrui (BPC) sukūrėme ir įdiegėme specializuotą intraneto sprendimą – BPC VEIKLOS ORGANIZAVIMO IR VALDYMO MODULĮ (BPC VVM).

Bendrąjį pagalbos centrą sudaro 6 veiklos skyriai (daugiau nei 300 darbuotojų), todėl pagrindinės problemos, su kuriomis susidūrė Užsakovas buvo:

  • Darbo grafikų sudarymas;
  • Atostogų, pageidavimų ir kitų darbuotojų prašymų administravimas;
  • Sklandaus darbo organizavimas;
  • Vieningas vidinių dokumentų talpinimas ir pasidalinimas;
  • Vidinių apklausų bei diskusijų organizavimas;
  • Kt.

„BPC VVM“ buvo sukurtas siekiant automatizuoti BPC darbuotojų darbo grafikų sudarymą, sudaryti sąlygas BPC darbuotojams komunikuoti ir bendradarbiauti BPC vidinėje erdvėje, dalintis aktualia veiklos informacija, valdyti vidinius BPC veiklos organizavimo procesus ir kt.

BPC INTRANETO ZONA


 ➜ Pradžios langas

➜ Salių rezervacijos posistemė:

➜ Darbuotojų grafikai: