Mobili pardavimų aplikacija
Pardavimuose svarbus aukštos kokybės operatyvus ir efektyvus klientų aptarnavimas. Tam pasiekti reikalingas naujas, technologiškai pažangus sprendimas verslui, kuris suteikia galimybę paspartinti ir palengvinti pardavimo procesą.
Šiuo metu vienas iš efektyviausių sprendimų - pardavimų mobilioji aplikacija leidžianti vykdyti pardavimus realiu laiku, būnant pas klientą. Taip sutaupoma daug laiko, kuris anksčiau buvo skirtas pasiūlymo derinimui, pristatymui.
Aplikacijos moduliai:
- Pardavimai;
- Pasiūlymai;
- Užsakymai;
- Grąžinimas;
- Skolininkai;
- Kvitų išrašymas;
- Sandėlio likučių valdymas;
- Ataskaitos;
Funkcijos:
- Pardavimas ir pristatymas būnant pas klientą. Pagal susistemintą ir išanalizuotą informaciją gaunamą iš apskaitos sistemos greitai generuojami pasiūlymai konkrečiam klientui atitinkatys jo poreikius. Greitas pardavimas – klientas patenkintas aptarnavimo greičiu bei kokybe;
- Užsakymo generavimas į savo sandelį. Pritrūkus ar prireikus papildomų prekių pardavimo metu išsiunčiamas užsakymas į savo sandelį. Nereikalingos prekės neužsilieka, sandėlys tvarkomas tinkslingiau;
- Pasiūlymo generavimas pas klientą. Vietoje generuojami pasiūlymai teikia didesnę naudą – sutaupomas pardavimo laikas, derybos dėl galutinės kainos vyksta trumpiau;
- Sąskaitos generavimas ir išsiuntimas arba spausdinimas vietoje. Sąskaitų išrašymas arba išsiuntimas vietoje. Pagal kliento pageidavimą ar ankstesnį susitarimą sąskaita išrašoma ir atspausdinima vietoje arba išsiunčiama klientui nurodytu el. paštu;
- Kvitų išrašymas vietoje.Klientas už gautas prekes gali atsiskaityti nedelsiant, kvitas išrašomas iškart;
- Gautų pinigų ataskaitų generavimas. Pagal norimą laikotarpį generuojamos ataskaitos paimtų pinigų;
- Sinchronizacija su apskaitos sistema. Duomenų apsikeitimas tarp mobiliosios aplikacijos ir įmonės apskaitos sistemos naudojant sinchronizaciją. Tikslūs susisteminti duomenys apie klientą, turimas prekes, kainas į mobiliają aplikaciją gaunami iš įmonės apskaitos sistemos. Išrašytos sąskaitos, kvitai sinchronizuojant (patenka) į apskaitos sistemą;
- Klientų pagrindinė informacija. Pagrindiniai pardavimui reikalingi duomenys apie klientą gaunami iš įmonės gaunamų bendrai visų duomenų, susisteminami. Taip tvarkomi kliento duomenys padeda geriau pažinti kliento poreikius;
- Skolininkų sąrašas. Generuojant pardavimą, užsakymą ar pasiūlymą automatiškai rodoma informacija apie kliento bendrą skolą. Detalizuojant matomos neapmokėtų sąskaitų sąrašas, taip pat jei yra poreikis galimas mokėjimo įvedimas už konkrečią sąskaitą.
Naudinga, nes:
- Greičiau vykdomi pardavimai;
- Sumažėja klaidų tikimybė generuojant užsakymus;
- Tiesiogiai valdomas reikalingas prekių kiekis;
- Derybos vyksta paprasčiau ir greičiau;
- Mažiau nesutapimų buhalterinėje apskaitoje;
- Duomenų sisteminimas pagal apskaitą;
- Tiesioginis klientų poreikių išgryninimas;
- Geresnis sandėlio valdymas;
- Didesnis konkurencinis pranašumas.
Platesnė informacija http://www.salesman.lt/